Posted by : Unknown 3 Ağustos 2012 Cuma

O çok özel biri. Aslında bir hayvan ama o artık bizden biri. Çok uzun zaman oldu. Onu seven çok oldu. Bazen sırf onu görmeye çok gelen oldu. Çok özel işte. Şuan daha özeller. Neden mi? Çünkü o bir anne :) Tam 3 bebek annesi. Dün anne oldu ne tuhaftır ki sanki ben anneanne oldum :) Gözlerim dolacak gibi oldu ama gülerler diye tuttum kendimi :) Her neyse uzun ömür diliyorum Pınçık'ıma ve miniklerime :)

{ 3 yorum... read them below or Comment }

  1. annemmmmmm :)) Allah annaneli dedeli İzmirli delili büyütsün....

    YanıtlaSil
  2. "Bazen sırf onu görmeye çok gelen oldu. "

    İŞTE BU! BEN KAÇ SEFER GELDİM KEDİ EVDEYSE GELEYİM DEDİM :)

    YanıtlaSil

Çok Okunanlar

Nerelerdeyim

Tiyatro İMYO Resmi Web Sitesi
www.tiyatroimyo.com

Tiyatro İMYO Facebook Sayfası
facebook.com/Tiyatro.imyo

"Biraz Bugünden Blog"
birazbugunden.blogspot.com

"Hobim Kare Blog"
hobimkare.blogspot.com

"Şarkılardan Bahsedelim Blog"
oncekihayatimdaprensestim.blogspot.com




Takip Edenler

İletişim

ibrahim.sagban@gmail.com

Copyright © Aşkın Cinsiyeti Olmaz